090827

yaadaa nog har denna dag sprungit förbi och jag har faktiskt hunnit med en hel del!
Det gick bra på arbetsförmedlingen och äntligen tog jag tummen ur och for dit för att fixa upp lite papper med mera.
Känns så skönt för nu slipper jag känna mig stressad över det något mer just nu iallafall. Efter de var de såklat jobb och de gick ju som vanligt, inga konstigheter med de! hann även med att fara och se lite på fotboll (blev dock ingen längre tid då jag hade wilmer i släptåg) och efter de har jag packat ihop lite grejer som ska med till umeå imorgon. Vettefanken hur jag ska lyckas släpa med mig 4(?!) väskor och en hund till bussen imorgon då jag endast, så vitt jag vet, har två armar att tillgå. Lär ju bli ett projekt i sig och de ska väl gå det med på nå vänster.
Nu ska jag lägga mig i sängen, ringa min älskling och SOVA till kl 0800 imorgonbitti.
Hoppas ni har haft en bra dag!=)


som vanligt är beyonce skönheten själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0