allt och ingenting

Idag var jag trött som bara den då jag skulle upp, trots att väckaren inte ringde fören 08.30 och jag borde ha varit utvilad.
Igår vart de en fullspäckad morgon/dag/kväll, var på jobbet till 1800 och därefter bar det direkt av till waynes för att träffa brudarna, där satt vi till stängningsdax och snackade om allt mellan himmel och jord, efter de vart de film hos rebb med mer godis än vad jag någonsin skådat förr, men en fröjd för ögat va de då! Idag har vi mer att göra på jobbet än någonsin och jag antar att jag kommer att vara trött trött trött efter jobbet och att jag då bara ska gå promenad och mysa medans mina älskade vänner befinner sig på the dancefloor. Efter min sjudundrandes bakfylla + jobb imorgon får jag väl hejda mig och låta klackarna stå kvar på hyllan..  tråkigt men nog bäst för alla parter så att säga =)

PUSS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0