dagen är kommen

jajemensan, nu är dagen kommen vilket innebär att jag har sisådär 18 timmars arbete framför mig. Tur för mig att jag gick och la mig i någorlunda tid igårkväll men jag kan dock inte säga att jag kände mig sådär superpigg kl 08.30 då de var dags att bege sig upp. Kan ju hända (förhoppningsvis) att man får sova några timmar innan de är dags att börja jobba imorgon igen kl 1200. Vet ej om de blir av men man får väl sova bakom disken om inte annat.
Bröllop med SofiaAL och EmmaSUNE känns rätt skoj och jag antar att vi kommer att springa runt som dårar till alla 100 gäster för att hinna med men vad gör de? får väl återkomma med resultat vid ett senare tillfälle. 

seeyousoon!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0