ett stort plus

ja som sagt, ett stort plus till mig idag eftersom jag har varit så duktig. förutom att jobba hela dagen så har jag även (som jag har lovat mig själv i över typ 2 månader) städat mitt rum, och till och med (som jag typ har lovat mamma i 3 månader) torkat fönsterna i mitt rum!! på sidan av det så har jag  hunnit med en lång prommis och och lite annat som jag har tänkt fixat ett bra tag. Ber om ursäkt över att jag inte uppdaterar med nå bilder men helt ärligt så har jag inte haft tid,ork eller lust att lägga in bilderna på datorn än så länge. Så när dom väl kommer vette fanken men nån gång lär de väl förhoppningsvis bli!

Nu är iallafall ännu en jobbdag avverkad och vad jag sitter och funderar på är om det blir fest imorgon??
blirdede?? vi får se=)

Kommentarer
Postat av: deniseee

i dag?

vi kör på lördag tycker jag? :)

2009-08-12 @ 09:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0