framtiden

Alltså varför har man världens panik över framtiden? helt sjukt vad man ska spekulera i vad man kan göra ,vad man vill göra,vad man borde göra osv osv osv.  OCH ja jag vet, när jag tänker på allt jag vill göra så får jag ordagrant panik, och istället för att tänka på det jag vill just NU så tänker jag på allt jag vill göra och tänker att jag vill göra ALLT dedär NU, nifattar?? precis som att man typ bara har 3 månader till sitt förfogande och att man måste skynda sig med allt trots att man förhoppningsvis har många år framöver där man lär hinna både de ena och det andra. Nä nu ska jag ta mig samman och försöka tänka klart... just nu har jag iallfall jobb och det är ju huvudsaken att man har en inkomst så att man kan ta sig någonstans NÅN gång.

Nu ska jag ut på en prommis och sedan kan de hända att de blir lite foootball med brudar.
Vem vem? framtiden får avgöra!

KRAMKRAMKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0