gina tricot

Och nog kan ni räkna med att alla skellefteås tjejer hade samlats utanför ginas nya lokal för att kunna storma in kl 1200 då de öppnade. Jag är inte en sådan som gillar att trängas, stå i kö för att betala/prova(har världens sämsta tålamod) eller typ slåss för att ta mig förbi. Blir enbart irriterad och arg vid sådanna tillfällen! MEN vad ska man göra då man har spanat in något man verkligen MÅSTE ha? Jo, då har man ju två alternativ, antingen skiter man i det fullständigt eller så ger man sig fan på att man ska ha den grejen och krigar sig imellan folkvimlet. Och ja ni kan ju gissa vad jag gjorde, jag valde såklart alternativ nr2 och krigade mig in mellan alla hann raffa åt mig byxorna jag skulle ha. Efter de ställde jag mig i kön fort som fanken och betalade ännu sabbar och sprang typ därifrån tillbaka till jobbet.
Av det jag såg (då jag inte fokuserade på kassan) så tyckte jag inte att gt hade kommit med allt för mycket läckra nyheter. Blev besviken att min jacka som jag spanat in och hade hoppats skulle finnas visade sig inte alls finnas... jag får helt enkelt söka vidare.

Hoppas ni andra brudar lyckades kriga åt er det ni skulle ha=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0