hair hair, what to do???

Brun eller blond? kan icket bestämma mig för vad jag riktigt vill göra med mitt hår. Som jag tidigare skrev (då jag blev blond igen) så sa jag att det förmodligen bara var en tidsfråga innan jag ville bli brunett igen, och mycket riktigt. Det tog inte särskilt länge innan jag hade planer på att färga brunt igen. Så nu sitter jag här, velig och fundersam över vad jag ska göra imorgon då Denise ska fixa mitt hår. Känns som att det vore en rätt smart ideé av mig att låta det vara blont ett tag så att det får vila sig lite så att jag slipper tappa håret i slutändan, för de vore ju förbannat tråkigt.
Hittade en gammal bild i en mapp som jag hade här på datorn, och jag vet att jag för länge sedan hade planer på att ha just den här färgen (syftar på bilden nedan) och om, jag säger OM jag nu mot förmodan skulle behålla mina ljusa toner i håret så blir det nog till att satsa på den här färgen! Jag är dock fullt medveten om att det i princip aldrig blir som man har tänkt i förväg, men man brukar alltid landa på något i närheten iallafall=)

vad säger ni, brun eller blond?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0