hello

Jippi, snart var denna dag avklarad och jag tycker faktiskt att jag har varit effektiv som bara den idag, förutom att sälja skor och hjälpa kunder har jag hunnit märka in en hel massa (ja vi fick dom tillslut inlaggda så vi slapp ha dem ute i butiken) städa lite ute bland hyllorna OCH städat toaletten och köket, JA stor eloge till mig tack=)
Fick dock inte ett lika roligt samtal från min boy nyss som berättade att de har blivit nå fel i avloppen på toan i läggan så det luktar fan + att snubben som var där för att fixa dedär sa att det inte var särskilt bra att ha lägenhet på bottenvåningen för att då var de lätt för översvämning. JAHA? säger dom de nu när vi har flyttat in!?!? dumhuvud säger jag då bara. Jag hoppas på det bästa och att lukten ska försvinna och att vi ska klara oss ifrån översvämning, för hur kul vore det??
Puss till dig joakim för att du är bäst och för att jag tycker synd om dig som måste städa efter alla personer som tvingas komma in i vår lägenhet pga av diverse omständigheter!

Nu ska jag räkna kassan och sedan kommer mamma och wilmer för att hämta mig.
Då bär de av till barnenshus för att kika på ny vagn till världens underbaraste unge.

HEJDÅ=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0