hot hot hot

vilken frisk människa vill vara på stan idag, frivilligt?!?! Själv befinner man sig ju endast här för pengarnas skull och INGET annat just för stunden. Men trots att det är varmt och trevligt inne så trivs jag faktiskt på jobbet! Tog mig en ledig dag igår då jag tyckte jag kunde unna mig det på födelsedagen + att jag vet att jag har jobb i höst och det är king. När jag slutar ska jag möta om min babe (elin) och vi ska bege oss till stugan för att kanske bada, äta, gå promenad och bara prata. JAG minst sagt längtar!

På lördag är det jobb, kräftskiva och utgång!
Måste bara säga ännu en gång: vad vore man utan vänner??????
dom är ju bästbästbäst!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0