kaaatjiiing

smaaach sa de ba sedan landade hela lönen på kontot, och de ska firas!
Om jag fick bestämma och hade råd så hade jag mer än gärna slängt ut hela min garderobs innehåll och investerat nya
frecha höstkläder för hela slanten. Inte nog med de, jag hade som sagt inte tackat nej till lite nytt smink heller och varför inte slänga på 10-20 par skor?

Nä nu är de dags för en ny dag och den ska jag börja med att spendera på arbetsförmedlingen - måste skriva på en jäkla massa papper + att jag måste fixa och dona med A-kassan. Ingen som helst aning om hur länge det kommer att ta men förhoppningsvis är jag klar till kl 12 då de är dags för mig att börja jobba igen.


varför inte dessa snyggingar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0