saturday

Jeppp, fortfarande håller jag mig stadigt på jorden trots att det inte blev allt för många sovtimmar inatt.
Bröllopet gick som planerat och vi pinnade på bra hela kvällen trots att man var allt annat än pigg mot slutet. Idag var de bara att ge sig upp igen och bege sig till jobbet igen för ytterligare några timmars arbete.
Nu såhär i efterhand är det så jäkla skönt att ha gjort bort alla dem där jobbtimmarna och känna att man verkligen har gjort sig förtjänt av en dag på stan där man får sprätta iväg lite pengar på kläder och dyl. För är det något jag "behöver" just nu så är de nya höstkläder, jag har en fet klädkris och vet inte vad jag ska ta på mig på mornarna. HATE.
Vill dessutom ha 1000 nya skor, nytt smink, ny dator och ny mobil. Billigt och bra nu såhär i finanskrisen.
Ikväll blir de en tidig kväll för att orka med jobb HELA veckan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0