sleeptime

Jag som hade tänkt göra en RIKTIGT tidig kväll idag eftersom jag var så trött tidigare på jobbet, men nej nu sitter man här en och en halv timme senare och har fortfarande inte gjort något åt saken. Typiskt och väldigt osmart gjort av mig, tur att jag bara har tors och fre kvar annan jag får två dagars ledighet som kommer att spenderas tillsammans med min baby. Har verkligen längtat och känner att jag är väl förtjänt av dessa två lediga dagar då jag i snitt har jobbat ca 70 timmar på en vecka. Då blir de mys på hög nivå med promenader, god mat, film med mera! Men nej, nu får de vara skärpning, two days left to go så lika bra att inte ta ut något i förskott! Kan ju alltid börja med att sova så att det åtminstonde fortare blir torsdag.


Sovgott 
kram!
 


Ps, jag hoppas att du har det bäst bäst bäst.
Själv får man vistas på jobbet medan du gör londons gator osäkra.
LOVE YOU!!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

hahah sötnos..jag var ju som sagt ute på englands landsbygd, gjorde den osäker, inte london ;)

pussar..längtar till på onsdag ;:*

2009-08-31 @ 14:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0