tradera, halsont och mys

Lugnare kväll än denna tror jag knappast man kan ha -men jag säger inte att det är något negativt.
Snarare tvärtom, det har faktiskt varit riktigt skönt och mysigt att bara ta det lugnt, jag har till&med hunnit läsa godnattsaga för Wilmer ikväll och hur mysigt tror ni inte att det var??? kanske bland det bästa som finns att bara ligga där och se hur sockersöt han är och känna bebislukten......trots att han inte direkt är bebis längre men ändå.
Kan även konstatera att min hals håller på att ge upp sitt sista hopp, jag har så sjukt sjukt sjukt ont i halsen att jag fattar inte, skulle inte förvåna mig och jag har åkt på halsfluss nu också, skulle ju vara lagom kul.
Så nu sitter jag och pimplar varmt vatten med honung och tänkte bege mig till sängen för att en gång för alla göra en tidig kväll..OM jag kan sova. Får väl även passa på att skänka en tanke eller två till mina vänner som säkert har de förbannat roligt!!!!

Har förövrigt lagt in lite nytt stuffs på tradera så kika gärna in där
emeelied, så var de!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0