mc jackor i alla färger och material

Idag när jag kikade i sofies mode så såg jag en så sjukt frech jacka i mc modell som är från gina.
Synd får jag väl säga då eftersom att gina överhuvudtaget inte ens har öppet just nu pga flytt och jag inte har möjlighet att bara springa och raffa åt mig en direkt.
Men jag hoppas hoppas hoppas att jackan ska finnas då dom öppnar och är den lika fin på som den är i tidningen ska den bli MIN på studs. Vad jag dock kan glädjas över är att jag hann få mig en minst lika frech mc jacka från H&M i blå/lila färg och den lär ju användas flitigt nu när hösten är påväg! LOVEIT!


Rött innerfoder och svart med nitar på utsidan, kan de bli mycket bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0