4:e advent

Wiho idag är det 4:e advent och det kan man ju fira på lite olika sätt.
För min del blev det till fara på Leo´s lekland med massor av barn och bus, kom precis hem och man är ju lika trött själv som barnen är vilket kan ses som ett gott tecken.
Nu blir det till att byta om och sedan tänkte jag fara förbi rebban för hon fyller nämligen år idag, GRATTTIS!!!
Förmodligen blir jag inte ensam där då jag vet att det är rätt många tjejer som också har tänkt styra sin kosa mot sörböle för att fira denna brud som förövrigt ska till stockholm i Januari för att göra lumpen!

Nog om detta.
Hoppas att ni har haft en bra 4:e advent iallfall, oavsett vart ni har hållit hus!

KRAM


I Torsdags så kom denna underbara tjej hem vilket gjorde mig gladare än gladast.
Nu är allt som det ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0