bra söndag

Jag har minst sagt haft en helt underbar söndag! Ledighet, sömn, bästa sällskapet och bra väder!
jag och jocke tog oss inte upp ur sängen försen kl två och det är OVANLIGT vad gäller mig, brukar i vanliga fall vara uppe långt före tio vare sig det är jobb eller inte. Det blev fika på säng och mys framför tvn tills vi beslutade oss för att gå ut på en prommis. I övrig har det bara varit en helt vanlig söndag i sin enkelhet med god mat och julgranspyntning! Nu funderar jag på att hoppa i sängen för imorgon blir det vanlig vardag igen och ingen sovmorgon överhuvudtaget! (beroende på vad man jämför med såklart)

sorry för dålig uppdatering
kram


gemig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0