bra torsdag

Underbara torsag. Sov ut ordentligt imorse men vaknade ändå med en sprängande huvudvärk vilket inte kändes som en särskilt bra början på dagen. Bestämde mig ändå för att dra mig upp och gå på en promenad vilket jag gjorde, huvudvärken släppte en aning och resten av dagen blev kanon!
Har hunnit med en kaffe uppe hos therese, massor av bakning, klappinslagning, matlagning och handling.
för tillfället sitter jag hos Therese och Mange och vi ska precis slå oss ner och titta på film.
Imorgon blir det att luncha med jockes mammi, en snabbis på stan och lämna ut lite CVn och på kvällen är det partyyy!!!

LOVELIFE
HADE!

Kommentarer
Postat av: zola

läste: imorgon blir det att duscha med jockes mammi



hahahahhahaha tänkte att nu du har du gått 1 steg för långt

2009-12-14 @ 12:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0