en säng rikare

yesss, nu har jag och jockis beställt sängen! (Jag fick inte som jag ville när det gällde att fara på en tripp dit nästa vecka) Så jag får nöja mig med en beställning istället och det må ju vara!=)
Lite fattigare blev man ju dock men det är ju en rätt nödvändigt investering så det är lixom bara att jobba ännu hårdare för att tjäna tillbaka stålarna igen! Nu känns det superduperbra och jag längtar huuur mycket som helst tills den kommer!

Nu är det till att fortsätta jobba och om en timma slutar jag och då blir det MYS med god mat och världens bästa kille ♥

Puss och kram så länge!

PS: jag är på så himla bra humör idag och jag tror att det kan ha att göra med att alla kunder jag har haft verkligen har varit bäst. TREVLIGA och på gott humör. Det är guld!!

Kommentarer
Postat av: j

lÖVEEEEEE på dig & din blogg

2009-12-04 @ 21:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0