Första December 2009

Fråga mig ej varifrån jag fick måndag ifrån (i mitt förra inlägg) men det visar ju rätt tydligt att man inte har någon pejling på dagarna nuförtiden, jobb härjar mest varje dag och det känns väl sisådär!
Just nu känner jag bara såhär:
-Jag måste fixa mig ett arbete i umeå så att jag någon gång kan får en ordentlig vardag.
-Jag vill styra nyårs NU, vilket jag(vi) halverst har gjort.
-Jag vill bli rik så att jag slipper tänka på ekonomin.
-Jag vill köpa tröjan från modekungen, vilket jag nog ska göra ikväll. (och jag önskar att jag kunde göra det med gott samvete)

Sådärja! Nu fick ni veta det. Men herregud vad man egentligen kan skriva ihop en lång radda av saker som man skulle vilja ha/göra/se eller alla MÅSTEN som man skapar hos sig själv. Egentligen så hade jag velat säga att jag är en människa som tar varje episod som den kommer och låter saker och ting gå mig obemärkt förbi -men icket. Nog för att det kanske inte alltid är till en nackdel men som däremot kan vara jäkligt påfrestande!
Det är sådanna gånger man ska komma ihåg att livet inte är en självklarhet!!♥




PS, jamen det var då droppen: dom har alltså höjt priser på min tröja på modekungen.se!!1 anmärkningsvärt och fruktansvärt dumt gjort hälsar jag till er på modekungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0