hejhopp

Har ju glömt att säga att vår säng äntligen har kommit! I måndags pysslade jocke på i någon timme och sedan var den uppe. Fin med framförallt skön som bara den! Just nu känns sovrummet lite väl vitt då både väggar, säng och byrå går i den färgen med med lite snygga sängkläder och dekorationer så tror jag att det kommer bli helt galet bra, får väl uppdatera vid ett senare tillfälle då allt är på plats!

Nu ska jag gå till sängs och imorgon blir det ett besök hos tandläkaren vilket jag EJ ser fram emot.
Har aldrig någonsin haft ett hål tidigare med nog ska det första komma såhär lagom till att man ska börja betala sina besök och dessutom antar jag väl att min försäkring kommer att kosta några lappar extra bara pågrund av dedär helvetes hålet som dessutom är i en visdomstand. VÄRT? lika bra att slita ut eländet tyckte jag, det tyckte dock inte min tandläkare. Antar att han kan saken bättre än mig så får väl lite på det omdömmet då...
Sen blir det ju jobb till 1900, natt då jag kommer hem då ungefär. SÅ till er som inte var medvetna:
Stan har öppet till 1900 fram till jul. (bortsatt från helgen då, vilket jag förmodar att ni antog)



En tapper kämpe
PUSS♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0