jag har gjort det

FOR ONCE IN MY LIFETIME!
Har lovat mig själv att inte köpa skorna jag så gärnagärnagärna ville/VILL ha, lätt är det inte och de 4 senaste timmarna har jag väl inte gjort annat än att gått runt och tänkt hur BRA dom skulle vara och till huuur mycket dom skulle passa och JA -de skulle göra mitt liv bättre, som jag så många gånger har sagt och tänkt tidigare.
Men nej, finns viktigare saker att lägga pengarna på (speciellt om man har en drös med oanvända skor hemma redan) och jag känner att det är på tiden att börja tänka i dem banorna.
Inte för att jag vet hur länge det håller men ja. Istället kom det in en karl på jobbet som hade vunnit 250.000 bara sådär, tjoho köpte han dojjor för 2000spänn och jag stod med gapande mun. Jag vill också vinna 250000kr och köpa mina skor och fara utomlands i hundraår?! Gick såklart till närmaste affär där dom sålde trisslotter och köpte en bunt. Jag var dödssäker på att nån av dem var en vinst men satan i gatan heller-nitlotter alltihop!

Blir väl till att jobba och försörja sig tills man går i graven.
Köpte klart alla julklappar och nu är man ju fan pank igen.
PÅ återseende då!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0