Lång dag


Jag kom just hem och har med andra ord varit borta hela dagen lång och är trött i benen likamycket som i huvudet, bedövningen har precis släppt och fattar inte hur det kunde dröja SÅ länge.
Funderar på att mysa ner mig framför tvn och se den hyperintressanta dokumentären om Tiger Woods älskarinna på tv4. Imorgon blir det full fart i detta hus för jag och jocke ska vara barnvakter vilket innebär en EJ så lugn kväll, hela dagen kommer att spenderas på jobbet så jag förmodar att jag kommer vara en trött emelie imorgon.


HÄR var de fest ♥






Kommentarer
Postat av: grannen;)

Mycket fin bild!! Men du tog ju den där du var fin & jag lite roligare än vanligt ;D

2009-12-19 @ 07:32:07
Postat av: Anonym

vadå fin?! den enda bilden jag hade på oss båda så de var bara till att gilla lägen;)

2009-12-19 @ 12:16:26
URL: http://emeliedegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0