nu är jag sugen på ikea!

Heheh, igen! Nej men allvarligt talat så är jag sjukt sugen på att fara till ikea igen, framförallt eftersom jag och jocke ska fixa en ny säng (vilket vi har talat om i typ 100år, men aldig kunnat enas om färg) men även för att det känns så himlarns mysigt att bara gå runt på ikea och bara vara! Ja, jag är väl helt enkelt ett IKEA-freak eller nått.. Egentligen så hade jag tänkt planera in en ikea vistelse i början av nya året men jag funderar nu starkt på att styra om planeringen och köra en drive dit nästa vecka isället eftersom att jag troligtvis kommer att vara långledig (det här vet inte du om älskling, men så hade jag iallfall tänkt;)) Kanske inte den bästa månaden att fara i, med tanke på alla julklappsköp som ska inhandlas men va fanken. Lika bra att köra allt på en gång, det bränner ju i plånboken i vilket fall som helst!!

Den här blir det nog mest troligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0