tosdag

Jag tror inte att det är min dag idag, det började imorse med att jag bestämde mig för att cykla till jobbet. SÅ jo, jag hade ju som ställt in mig på det och allt när det senare visade sig att jag INTE hade någon cykel eftersom att den enda som stod i skjulet hade punka. Detta resulterade ju i att jag blev tvungen att gå och jag var måttligt förbannad just då. Just nu känner jag mig bara äcklig och trött och vill inget hellre än att fara hem och lägga mig i sängen för att sedan stanna där hela dagen lång. Istället får jag försöka muntra upp mig själv för ikväll blir det fika med två toppenbrudar och jag hade även tänkt hinna med lite träning.

HADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0