18/7

Trots att helgen inte är över så säger jag ändå: vilken helg! Igår då jag slutade var det bara raka spåret till umeå som gällde. Som jag tidigare berättat så hade vi ju fått klartecken med lägenheten så vi skulle fara direkt dit och kika på den såklart och jag var måttligt nervös, men jag kan meddela att den verkligen var fin och att vi kommer att få det hur mysig som helst! Inte nog med det, vi har ju Therese och Mange några trappor ovanför oss så det känns tryggt att veta att man alltid(?) har sällskap nära till hands! Efter att vi kikat på lägenheten bar det av till Jockes mamma och pappa där grillning, kubb. drinkar, skratt och underbart sällskap väntade. Idag var vi en snabbis på stan och vi hann även fara en sväng till leos lekland med wilmer. Egentligen var tanken att vi skulle köra ner till skellefteå redan idag igen och besöka trästocks plus att jag jobbar imorgon, men vi valde att stanna här istället och taga fest till ett senare tillfälle, så till er som befinner er på trästocks=hela skellefteå, så hoppas jag att ni får en härlig kväll.
Jag passar på att avsluta dettta inlägg med bilder som får sammanfatta min gårdag och även denna dag.

Kram


 
Wilmer är kär


Pappa och Mamma njuter i solen


Therese och Svante


Pappsen


Världens gulligaste bild på Wilmer och Svante


Halva gänget


Therese och mammaa


En härlig bild på Jocke och Wilmer


Jocke idag på leklandet, trogen datanörd.....


Wilmer och kusin Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0