som om stämningen fanns kvar, när mörkret lagt sig dunkelt över stan

Tja lite kort om gårdagen: skitroligt och bra förfest här hemma, spårade dock lite och insåg vid halv 1 att det befann sig någon inlåst på min toalett som snarkade, fick panik och hämtade en kniv för att öppna dörren, till min åsyn fick jag alltså se en halvnaken, sovande kille som ligger på toagolvet, för att vara ärlig så var de inte långt ifrån nära döden upplevelse. Fick förövrig även betala en taxiräkning på ca 300 spänn pågrung av att en viss person tappat bort sin börs, de sög och jag fick inte ens ta del av åkturen i taxin själv så de var bara sämst sämst sämst och jag vill ha tillbaka dom pengarna nu nu nu. Men annars så var de bara roligt och här hemma syns det knappt att någon har varit.
Nu ska jag och min älskade boy fara till stugan och käka middag, ska bli gott och trevligt. Hoppas ni har det bra



Du är bäst. puss

Kommentarer
Postat av: Mia

jooooonassssoooon

2009-07-06 @ 15:25:51
Postat av: pia

jonassson! vilket kräk! Vi ber alla ber om ursäkt å hans vägnar.



och alexius, tror inte du får tillbaka dina pengar.. ärligt.

2009-07-06 @ 15:45:53
Postat av: pia

*"vi alla ber om ursäkt..." ska det såklart stå.

2009-07-06 @ 15:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0