Bild update kommer snart

Hej och förlåt till er som följer bloggen att jag inte la upp bilder som jag lovade,
jag var nämligen klantig (som vanligt) och glömde USB-sladden i stugan så det blev lite komplikationer där.
Har dessutom jobbat hela dagar och på kvällen har jag inte haft ro att sätta mig vid datorn då jag haft mycket annat att hinna med, men ikväll blir de andra bullar. Förhoppningsvis kommer lite bilder från i helgen osv och efter det ska jag försöka vara lite mer aktiv och lägga upp bilder dagligen, får se hur det kommer att sluta men hoppas kan man alltid göra!=) Hoppas förövrig att Denise, Jessica och compani får det härligt i greece, vi är avundsjuka här hemma!!!!
Nu ska jag fortsätta jobba!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0