godniiiiigt

JAG ÄR shoppingsugen naaaaanting. Villha villha villha typ allt jag tittar på, synd bara att det är en jäkla massa saker som jag ska investera denna månad vilket medför att mina sko-köp verkligen måste tänkas igenom innan de genomförs. Jag får väl se hur det blir men den saken nu då vi beger oss till sundsvall, kan hända att jag kommer hem några skopar rikare och det skulle iallafall inte göra mig ledsen, vet dock inte om det uppskattas riktigt lika mycket av min babe. Nu ska jag ut en kvällsprommis men min älsklingshund och sedan är det tid för mig att sova. Har med mig datten på vår tripp så eventuella köp kan komma att visas upp!




Nu önskar jag och wilmer er alla godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0