lördag hela veckan

SJUKT hur fort tiden går, fattar inte att det var typ snart 2 månader sedan vi tog studenten!!!!! HJÄLP
Och sedan kan man ju ta och fundera över vad som hände med vädret? såg ut att bli kanoners där ett tag just innan stadsfesten, men sedan var det som att solen bara dog ut och kvar finns regnet... egentligen bör väl inte jag klaga mest med tanke på att jag jobbar varje dag men jag tycker synd om dem som ska ha sin semester.
Idag jobbar jag (som vanligt då med andra ord) och efter det blir de byske igen och JAG gillart. Igår var det singstar på hög nivå och som det ser ut just nu ledar jag, men antar att jag inte lär få behålla den förstaplatsen då jag återvänder eftersom att det kommer bli krig tills jag har förlorat.. vad som även känns king är att min familj ska komma ikväll och jag längtarrrrrr!!

Ha en king dag, ska försöka sätta in lite bilder ikväll, om jag kommer ihåg.....
KRAM


♥ my loveeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0