Onsag kväll - ännu en dag närmare HELG

helluuu, just nu är det en mycket trött emelie som skriver och jag hoppas att ögonen ska hålla sig öppna tills jag hunnit spara inlägget. Idag har det - som ni säkert märkt varit SJUKT varmt, och inne på jobbet så var det inte så mycket svalare vilket har gjort att man typ har känt sig svimfärdig hela dagen trots att man halsat i sig vatten. På lunchen hade jag tur och fick komma till denise och klippa mig vilket var välbehövt, annars hade de väl börjat ramla av mig vilken sekund som helst...

Imorgon blir det stadsfesten (som alla andra dagar) och det lär ju bli rätt baaaalllll.
Måsteäven avsluta med att erkänna en sak, jag är så sjukligt avis på alla som  kan ligga ute och steka i solen och bli bruna och fina... själv får man ruttna inomhus och steka sönder huden i solariet snart....... för att trösta mig själv tänkte jag kolla på dessa frecha prylar, jag vill TYP ha allllt alllt allt.


GIVE IT TO ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0