Piteåtown

Idag var det min lediga dag och den blev helt kanon, jag mamma och wilmer bestämde oss för att ta en tripp till piteå för att avnjuta denna dag. Där har vi nu befunnit oss så gott som hela dagen och vi kom hem några klädesplagg och skratt rikare och de var ju inte helt fel, TACK för de säger jag! Idag ryktades de om fest på lanternan men för min del blir de nog inge av och jag får helt enkelt stå över denna gång, jobbar hela helgen och nästa vecka fram till lördag och jag känner att jag behöver all sömn jag kan få. Funderar istället på att ta en lång prommis, mysa framför tv:n och göra en hyfsat tidig kväll så att jag tar mig upp imorgon. Dessutom kommer min jockeplutt imorgon och inviger sin semester, JIPPI!=) Hoppas allt är bra med er trots att vädret gör att det mer ser ut som höst än sommar ute.

kram


Fest i umeå.
Den gången lyckades jag uppenbarligen med att poppa pockorn utan att bränna dem... king

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0