Sol, ett glas vin och nummret av veckans Fredag

Ja precis, hur skönt låter inte det? Just nu sitter jag ute i stugan med ett glad vin vid min sida och har just bläddrat igenom veckans nummer av Fredag som förövrigt är en riktigt bra tidining. Det känns så otroligt skönt att komma hit efter en jobbdag och bara känna att man kan sätta sig ner och koppla av. Tanken var väl egentligen att det skulle bli fest ikväll men jag fick lov att vara tråkig (förlåt elin) och dra in mina vingar som erika brukar säga. Jag blev även måttligt förtjust idag då jag hade slutat jobba och skulle sätta mig i bilen för att köra hit, självklart startade inte bilen och var  helt stendöd. Batteriet hade av någon anledning kommit på att det inte ville vara med längre och lagt av, då är det ju tur att man har en storebror som kunde vara snäll och komma med startkablar och en bil som var fungerande.

Nu är det dags för tacos och en mysig kväll med min älskade kärlek. Hoppas ni får en fin kväll i detta ljuva väder.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0