TJABBA

JA, imorgon är jag ledig!!!!!! och den här veckan har trots allt inte gått så sakta utan snarare tvärt om - den har flugit förbi.
Har inte uppdaterat på ett tag så kan väl börja med att säga att HP var king, jag längtar redan efter nästa film och då blir det såklart premiären med elin, för det har jag ju redan bokat in..
Idag far vi till umeå, familjen är redan där och väntar så det blir att gasa iväg direkt jag slutar, och jag har längtat efter alla nära och kära där borta så det kommer att blir SÅ bra!
Vi har även fått klartecken med lägenheten, den är VÅR! Jag ska alltså flytta till umeå??? can´t believe it hur jag ska överleva utan mamma?? min min min mamma som alltid har varit typ 2 meter ifrån mig..... intressant. 

PUS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0