trött tröttare och tröttast

Hej hej hallå där, jag är tröttare än vad som är tillåtet och då kan jag inte påstå att det känns skönt att veta att man ska jobba 8 dagar i sträck, har dock gjort bort 3 så jag är nån dag närmare ledighet iallafall....
Igår var det jobb (såklart) som gällde och efter det så vart jag och jocke firade av familjen med trerätters, kubb, kort  present och allt vad det innebär, tack så jätte mycket för en fin kväll allihopa!
När jag har gjort bort denna mördarvecka så bär det av till umeå för ett kort besök och jag längtarrr. Vi ska även få veta hur det blir med lägenheten i veckan och jag hoppas hoppas hoppas på det bästa!
Men innan dess så är det HP på onsdag och de kommer ju att bli kingkingking!

HADE!

Kommentarer
Postat av: Monkaa :)

Hoppas vi blir grannar ;)

ÄGER att vi ska fortsätta bo i samma stad <3

PYSS =)

2009-07-16 @ 15:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0