Here we go, stadsfestenbilder!

Hellooo, nu är min arbetsdag avslutad vilket innebär att jag är ledig imorgon, hur sjukt skönt känns inte det?!
Efter jobbet var de bara till att promenera hem, sedan hade jag lovat mig själv att jag skulle ut och springa så de var bara att snöra om till löpardojerna och dra sig ut, väldigt skönt faktiskt nu när solen äntligen vill kika fram igen.
Egentligen så har jag inte tid att sitta här för jag borde stå i duschen och göra mig klart istället eftersom att jag förmodligen ska ut med lite brudar ikväll och strosa på, men nu hade jag ju sagt att det skulle komma upp lite bilder såå, here we go! 
 
































Lite bilder blev det åtminstonde!=)

Kommentarer
Postat av: lia

killen i gula brillor verkar inte riktigt godkänd

2009-07-12 @ 13:45:12
Postat av: koffe

hahaha ne han i gula neon brillor är inte godkänd,, hur han si ut

2009-07-16 @ 15:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0