090702

YES, idag är jag ledig och det känns ljuvligt, vädret är kanske inte direkt i samma nivå som det har vairit tidigare i veckan men jag menar, heeeyyy wo gö de? inget regn så långt mitt öga kan nå iallafall och det räcker gott och väl åt mig.
Vaknade upp sisådär vid kvart i 9 och såg att jag hade fått ett sms av erika "ring mig direkt då du ser det här" så jag tog henne på orden och ringde, i andra änden av luren svarade en halverst sovande erika, precis som jag trodde. Just nu sitter jag ute på altanen med mamma och  mormor och dricker en kopp kaffe, då wilmer vaknar så ska vi ta och bege oss in till stan för ett besök på stadsfesten, får se om det finns några lämpliga karuseller som kan beprövas. I övrig så taggar jag för ikväll då jag ska få träffa tjejerna och vi ska bosätta oss i nått öltält, kanske?

Nu känns datorn inte speciellt aktuell längre , mer bilder lär väl komma nån gång framöver, har ju en hel del på lager som gör sig värda en plats här. Ha de king!

Mamma just nu på altanen


Mormor nu på morgonen



midsommarmys här i stugan


Tjejen som tryckte en HEL pizza på ca 3 min




Kommentarer
Postat av: zola

hahahah det var gott

2009-07-02 @ 16:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0