GODNATT

Nu är klockan sisådär 10 i tolv och jag ligger i sängen och borde egentligen sova nu för att överhuvudtaget fungera någorlunda imorgon, men innan dess:
Ikväll efter middagen tänkte jag såklart vara hurtig och gå en lång prommis med hundarna, mamma frågade typ 20 gånger om jag verkligen skulle gå så långt med tanke på att de var så mycket mygg, jag var fast besluten och tänkte att SÅ farligt kan det väl ändå inte vara så jag gav mig ut. Efter 2 minuter tänkte jag "fan hon hade rätt, det är hur mycket mygg som helst, jag får springa istället" efter 3 minuter tänkte jag " jag kommer att äta mygg till efterrätt, dom är ju överallt och JAG DÖR" efter typ 10 minuter då jag hade gått igenom de värsta tankarna om mygg och intalat mig 1000 gånger att jag inte skulle vända om så stack det som FAN på mina vader, jag kollade bak och såg på allvar typ 50 myggor sitta på MITT ben, och de måste typ ha varit lika många i mina öron för de surrade fan mer än en borrmaskin. Så vad gör man????? JO ringer mamma och ber henne komma och hämta mig, samtidigt försöker jag ta bort myggen från mig själv + från hundarna + att ja försöker springa samtidigt. Men vad som ändå är nämnvärt är att jag typ han komma 2 km i alla fall så jag får väl vara nöjd över det.....

PS, hade faktiskt tänkt dela med mig av bilder men det ville visst inte bilderna så då tar vi en gammal goding
PUS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0