härliga fredag och superhjältar

inatt sov jag SÅ sjukt gott, kanske lite väl gott för när jag vaknade och satte mig upp i sängen insåg jag att jag hade försovit mig. Så de var bara till att packa ihop alla grejer, springa till bilen och trampa ner gasen i botten. Tur för mig att farbror polis inte fanns i närheten vid det tillfället vill jag lova...

Idag skulle vi vara utklädda till superhjätar och inte bara det att jag försov mig, tror ni att jag hade fixat mina grejer en halvtimme före vi skulle träffas? nej såklart inte. Det är ju tur att man har många fina vänner som man kan långa ihop grejer av för jag har tammefan världens sämsta fantasi när de gäller utklädnad och allt vad det innebär, men det slutade med att jag dök upp som spiderman iallafall och en dress som typ var i strl 130.
 Ikväll är de fest för hela slanten, förfest med klassen hos Hampus och sedan bär det av till nocks, ses där??


Kommentarer
Postat av: Cicci

Klassfest för hel slanten dvd!!!!!! :-***

2009-06-05 @ 22:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0