Idag är jag barnvakt för hela slanten

Precis, som rubriken lyder så är jag barnvakt al day long! Hittills har det gått som på räls och då har vi även hunnit med en hel del= att vara ute och leka, gunga, köra bil, hämta snutte på dagis,gått en prommenad, kollat på djur, varit på stan och fikat med bland annat emma och jessica och även hunnit kolla in lite utlandsresor! Det är sannerligen inte illa pinkat då man har en 2 åring att flänga runt med, inte för att det gör mig någonting alls men man får räkna med att varje sak man ska göra ungefär tar minst 3 gånger så länge som det i vanliga fall brukar göra. Men vad gör väl det då man har att göra med världens gullgaste unge!

Förövrigt så blev jag aningens besviken då både skorna från nelly och have2have var slutsålda i min strl precis som jag skulle beställa hem dem, kan ju ha att göra med att de inte var menat att jag skulle ha dem men de vill jag inte så gärna tro på för jag MÅSTE ha dem......



Igår var det även disk-dags för Wilmer, det gick väl sisådär då det ungefär slutade med vattenskador i hela köket


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka örhängen hade du på balen? dom från gina?

2009-06-26 @ 02:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0