KING OF POP

VÄRLDENS BÄSTA MICHAEL JACKSON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det är bara sjukt sjukt sjukt att han är borta, här på jobbet går såklart michael Jackson skivorna på högvarv.


Passar på att sätta mig här under lunchen då jag känner att jag är världens sämsta på att updatera här på bloggen. Jobb till kl 6 sedan bär det av till stugan för grillat och underbart sällskap. Jag har längtat som en toook hela veckan på att min sockertopp ska komma och nu är det inte många timmar kvar, LÄNGTAR!!=) Det är ju även rätt kallt ute idag och jag hoppas att alla som kan njuter för fullt ute i solen, själv jobbar man hela helgen och lär inte få så mycket färg!


 
Bara för att ni är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0