MIDSOMMAR

Lite sent, men bättre sent än aldrig!
På midsommar befann jag mig i stugan med bitar av släkten samt jockes familj och det vart verkligen en lyckad dag/kväll/natt! Somliga höll sig uppe till strax efter fyra och hade då halverst slocknat i badtunnan... dagen efter var man inte särskilt pigg och man somnade typ lite överallt under dagens gång....
Detta är väl också en av anledningarna till varför jag varit rätt inaktiv här på bloggen till dig som undrar, kom nämligen just hem från stugan och dit hade jag inte tagit med datorn så de vart en datafrihelg=helt okej.
Bilder lär komma ganska snart, men just när jag säger så kom jag på att kameran vart nog kvar i stugan...... vad jag dock kan bjuda på är en bild på jocke då han ser väldigt förväntansfull ut=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0