TILLBAKA TILL LIVET

Jamen hallå, nog fan har jag varit överallt förutom vid datorn nog. Har dock en sekund över just nu så jag ska bara ta och meddela att jag lever och att studenten var så jävla jävla jävla KUL!!!!! Jag saknar redan klassen, alkoholen, festerna och hela studentveckan i all enkelhet. Jag önskar på allvar att man bara kunde ta sig tillbaka för ett ögonblick och uppleva hela studentkvällen igen- trots att man fick vad man förtjänade under kvällens gång så mådde man ju som en gud vid kvällens slut, eller morgonens slut?? Kan ju även passa på att meddela att magen typ innehöll 99,9% alkohol och ingenting annat under den där veckan, men vad gör väl det?

Jag har 5000 bilder som jag ska dela med mig utav, har tyvärr inte tiden som behövs för det just nu men var så säker på att dom kommer inom kort .

PS. Då jag kom till sthlm och skulle cheka in på hotellet hade vi fått en fet hotelsvit, hur kom det sig?????? jag vill inte ens veta, satan så ball!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0