TJA, NU KÖR VI BA!!!

Nu är de bara att gasa och köra. Hår, smink, klänning, foto, alkohol och bal står på schemat.
Dessvärre har jag INTE sovit gott, jag har allvarligt talat vridit och vänt på mig säkert 2000 gånger under denna natt och det tog typ 3 timmar att ens somna igår kväll, nervös?? Ja förmodligen för i vanliga fall brukar de bara säga pank sedan ligger jag jävlart klubbad och sover tills nån gång. Så ja, dedär med skönhetssömn gick ju inte så bra för mig, får väl hoppas att resterande saker jag ska gå lite bättre.
Hoppas att er dag bli bra och att vädret är med oss för då blir jag happyy!


Vart e zolis?

Kommentarer
Postat av: zolis

jag tog ju korte

frågan är vad milhouse gör för tecken?? ett nytt rocktecken eller?

2009-06-12 @ 23:11:48
Postat av: Amanda

det är ju flygplanstecknet hahah

2009-06-14 @ 21:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0