work work work

Allvaret har dragit igång och jag lär jobba i sinne, skönt som bara den att man har ett sommarjobb men minus att man inte kommer att få en gnutta sol över varken ansikte eller ben. Men i sådanna lägen är det ju tur att man har sina egna alldeles speciella solar som lyser upp vardagen och gör livet helt underbart!
Igår jobbade jag mellan 10-18 och därefter var det kåffein som gällde med tjejerna vilket resulterade i att jag inte var hemma förren vid en tidpunkt då jag egentligen borde ha sovit. Idag har jag varit överambitiös vilket betyder att jag har jobbat typ hela dagen, lunchat med denise(väldigt ansträngande?), varit barnvakt, löpt, gått promenad och gått ännu mer promenad, de är ju bara hur bra som helst!=) Hoppas allt är bra med er och att livet kickar ass!!


Love love love YOU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0