Äntliiiiiigen är...

Arbetsdagen är slut och den har minst sagt haft intressanta saker att bjuda på, exempelvis så har jag vid ett flertal gången (närmare 6 stycken gånger) tvingats besöka ICA av olika orsaker och även lyckats hamna hos samma kassör.. hon måste ju verkligen tro att jag vill bosätta mig där. . Men när dagen väl var avklarad så hade jag bestämt mig för att fara till stugan igen, det ryktades om att storebror och Anna skulle tillaga middagen och TUR säger jag bara att jag inte missade det för de var verkligen hur gotttt som helst och nu är jag mätt och glad. Så som sagt,  nu sitter jag i stugan ute på altanen och det är synd att jag har glömt sladden till kameran annars hade jag visat er den ljuva utsikt jag har framför mig.

Jag kan även passa på att tala om att baksmällan var king, antingen var det jag som var sjukt trött (vilket jag i och för sig var) eller så var filmen bland den roligaste jag skådat för jag garvade ungefär åt varannan sak som hände... 

Just nu:
-är jag glad för att träffa min familj
-peppar jag som fan för stadsfesten
-lyssnar jag på världens bästa Michael Jackson
-saknar jag min darling
-vill jag har mina skor på have2have
-Längtar jag efter att läsa min bok 
-Njuter jag av att bara vara(?)

Ja, jag kan med säkerhet fastställa att man kan känna många saker samtidigt.
Hoppas att ni har det bra och njuter av sommaren!

ingen bild idag, tråkigt men sant

Kommentarer
Postat av: elin

elinlundkvist.blogg.se



nu är den skaffad :;)

2009-06-30 @ 21:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0