Dagen före..

Dagen har varit fylld av arbete, jobbade 10-18 men det gick faktiskt ovanligt snabbt idag och nu ska jag vänta på att denise kommer, träffa elin, köpa melontuggggg, och kanske sola? de blir ju bara toppen och jag känner taggen.
Imorgon vankas bal och jag börjar känna hur nerverna byter plats med varandra, men de ska nog bli skoj och gå bra! Fattar dock inte hur tiden har kunnat gå så oerhört snabbt och att vi befinner oss på dagen före balen och tre dagar innan studenten, det är ofattbart!  och jag känner bara än en gång, ofta JAG ska ta studenten???
Jaja back to work, nu blire melontugg för fullt ös.
PS, känner hur meningslösa mina inlägg är just nu....sorrrry


Här längtade jag efter beyonce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0