23.38

helloo, jag är tröttare än självaste fan och borde ligga i sängen och sova som en bebis just nu. Det gjorde jag egentligen nästan för sisådär 3 timmar sedan då JAG av misstag råkade somna då det egentligen var tänkt att WILMER skulle göra det. Men han var pigg och låg där så snällt och bara tittade upp i taket och hade något roligare att tänka på än att sova. Då jag väl steg upp överraskade jag mig själv med att fara ut och springa och nu är jag ju nöjd som bara den och känner att jag verkligen förtjänar en plats i min underbara säng!

ps, än så läge har det inte uppståt någon uppenbarelse, dock känner jag att jag börjar få kontroll över den dåliga situation jag befinner mig i och vem vet, det kanske räcker långt?HOPPAS! Imorggggon är de pettersss stuga som gälller, jeps!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0