STUDENT-09

Vart ska man börja, och vart ska man sluta? Tiden har gått så sjukt sjukt fort och det känns så tråkigt samtidigt som det känns SÅ skönt att slippa tänka på läxor, prov tal och allting likande för ett tag - hur länge vette gudarna men man lever helt enkelt för dagen. Men jag tror lixom ändå inte man kommer att förstå att man tagit studenten försen skolan börjar om och man inser att det inte kommer att finnas någon tom skolbänk som väntar på en trots att man inte är där.. nä jag vill inte tänka på det, lika bra att styra en klassfest direkt så att man vet att man snart träffas igen för då känns det lite lättare. Men samtidigt är det början på något nytt, och vi har haft en så (jag säger det igen) SJUKT rolig studentvecka, trots att vissa har festat mer än andra så kan den inte ha blivit mer lyckad än vad den visade sig att bli. Mycket skratt, alkohol, brännboll, kubb, stugfester, fest överhuvudtaget, utklädnad, vattenkrig, lycka, tårar, klä skrinda, champagnefrukost, mat, stipendieutdelning (där vi förövrig fick pris) och bal. Ja och otroligt mycket mer saker saker!
TACK SPFL3 FÖR ATT NI GJORT MIN SKOLGÅNG KINGLINGARE ÄN NÅGONSIN!!!!!!!! på tal om kingligare, ofta det skulle finnas ett ord som heter så?? knappast.. men spela roll, det får ge uttryck för min känsla just i denna skrivande stund. Jag gav ju dessutom lovord om att jag typ hade över 5000 saliga bilder att bjussa på, kanske var det att ta i men jag har åtminstone en hel hög som väntar på att beskådas och som jag inte lagt upp ännu men kommer att komma inom en snar framtid förhoppningsvis.
men titta på dessa tillsvidare AND ENJOY FOR A MOMENT


världens bästa tjejer helt enkelt!

















här var man fullare än tillåtet och det verkade även kameran vara


Dagen efter, bör jag tillägga att man mådde som en gud?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0