7 maj

jag är heeeelt slut, for tidigare till skolan för att kunna påbörja ett av 1000 arbeten som jag hade hoppats på att kunna lämna in innan jag beger mig iväg. Gav lite resultat iallfall så jag är nöjd! Zola var inte mycket sämre hon som punkligt befann sig på skolan kl 10, jag är förvånad???? men dock hade det väl orsakat att en del saker på vägen TILL skolan inte blev riktigt lika bra, bland annat en halvlåst cykel.....

Därefter var det bara till att trampa iväg på NKB lektion och PsykologiB innan det var time för att fara på jobbet för en lååååång arbetsdag där det väntade en hel del hungriga gäster. Imorgon hade jag tänkt kliva upp tidigt för att kunna fortsätta på mina uppsattser, sedan blir det skolan och jobb på det! Men efter det blir det förhoppningsvis en lugn helg med min älskade pojkvän som jag förövrigt håller på att längta ihjäl mig efter. lääääängtarrrrrrrr. eller tjaaa, kanske inte helt lugn med tanke på att det är partaj och en massa andra saker som måste göras... men ändå!

Men NU: dags för att avsluta arbetsdagen!







Kommentarer
Postat av: E DE BARA JA SOM LÄSER ELLER

hahahahah jag skrattar bara åt den halvlåsta cykeln

/zolka

2009-05-07 @ 23:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0