MORSDAG+SOL

det är så fruktansvärt skönt att solen har anlänt och jag hoppas att den har i åsikt att stanna  också..
Jag själv har idag njutit i solen med min älskling, ätit glass, promenerat, och läst världens bästa bok ungefär. JA men kalla mig efter men jag har typ aldrig tid att läsa längre! Dock blev det ändrig på det borta i greece där jag han läsa ut "män som hatar kvinnor" (mycket bättre än filmen förövrig) och även Carolina Gynnings bok -ego gorl. Just nu är jag inne på bok 2 av Stieg Larsson - Flickan som lekte med elden och den är fan king.

I övrigt så är jag så jävla klantig att jag snart skjuter mig i handen. Igår hände följande:
För de första så stog jag vid diskbänken och skakde en sheak, gissa vad som händer? Jo locket far upp och sheaken som var tänkt att landa i min mage for istället på alla andra tänkbara ställen som tapeten, golvet, mattan, bordet ..mja ni fattar
nr två, skulle såklart komma på att måla naglarna vid rumsbordet hos jocke. Sjävklart spiller jag ut hela jävla nagelacksburken så de far på vita mattan + dyr jävla soffan. INTE BRA
nr tre, jag ska visa min studentklänning för jockes mamma -och ja den var ju fin och sådär, problemet uppstod bara då jag skulle ta av mig den och dragkedjan kom på att den inte ville vara med längre= gick alltså sönder. Vad fan gör jag nu??? tur att gunnel är en ängel och ska hjälpa mig att få dit en ny bögdragkedja.
nr fyra, jag såg ut som ett hell i balklänningen och beslutade mig för att istället gå ut på gräsmattan och göra någonting jag är bra på= sola. Kom på att jag inte var så bra på de heller så jag ringde istället jocke och grät.

Man börjar ju på allvar fundera på vad man har sysslat med för jävligheter i sitt föregågna liv och som man nu ska bli bestraffad för..

Kör en instickare med denna bild för att du är king!

PS.GRATTIS PÅ MORSDAG MAMMA, LOVE U! HOPPAS DIN DAG BLIR BRA UTAN MIN NÄRVARO

Kommentarer
Postat av: zola

hahaha oturstjejsi

du kommer nog iaf få tur i nästa liv!!!!!! trösta dig med det

2009-05-31 @ 20:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0